Zorgeloos ondernemen

Juridisch advies abonnement

Mijn werkwijze

“Mijn klant wil niet betalen. Hoe kan ik dit het beste oplossen?”

 

“Een klant annuleert de opdracht. Wat kan ik doen met de gemaakte kosten?”

 

“Iemand heeft mijn gemaakte foto’s gebruikt zonder dat ik hiervoor toestemming heb gegeven. Wat kan ik nu doen?”

 

“Ik bewaar nieuwe gegevens van mijn klant. Moet ik nog iets bijzonders doen?”

 

Herken jij jezelf in deze vragen? Ik kan me voorstellen dat jij als ondernemer denkt: “hoe heerlijk zou het zijn als ik altijd mijn juridische vragen beantwoord krijg wanneer ik een vraag heb!” Maak dan gebruik van één van de hieronder omschreven pakketen.

 

Zie  Q&A onderaan de pagina.

  • Betrokken bij jouw probleem of vraag

  • Ik deel graag mijn kennis met jou

  • Samen op zoek naar een oplossing waarop je kunt vertrouwen

Pakket 1

Starters-pakket

  • 1 uur advies per maand
  • Advies m.b.t. klant problemen
  • Aanpassen juridische documenten

€ 49,- p/m excl. BTW

Pakket 2

Slim-pakket

  • 2 uur advies per maand
  • Advies m.b.t. klant problemen
  • Advies m.b.t. juridische vraagstukken
  • Aanpassen en controleren juridische documenten

€ 99,- p/m excl. BTW

Pakket 3

Exclusief-pakket

  • 5 uur advies per maand
  • Advies m.b.t. klant problemen
  • Advies m.b.t. juridische vraagstukken
  • Aanpassen en controleren juridische documenten

€ 249,- p/m excl. BTW

Q&A

Waar kan ik allemaal voor bellen of mailen?

Je mag bellen over juridische vragen zolang het binnen de rechtsgebieden valt waarin ik ben gespecialiseerd, namelijk: algemene voorwaarden, AVG, intellectueel eigendomsrecht en contracten. Zelfs voor een kleine vraag.

 

Kan ik ook mijn juridische documenten laten aanpassen of aanvullen?

ja, dat kan zeker. Kijk bij de pakketten wat er wel en niet binnen valt. Zo weet je direct welk abonnement bij jou past. Bij sommige pakketten is het zelfs inbegrepen dat ik ook contracten of andere documenten controleer.

 

Wat als ik niet genoeg heb aan mijn abonnement of juist teveel?

Het abonnement kan na een looptijd van 3 maanden verlaagd worden. Een verhoging kan altijd. Je kan dit zelfs ook doen voor 1 maand als niet genoeg hebt aan het aantal uren in je abonnement. De kosten worden verrekent in de huidige maand.

 

Hoe lang moet een gesprek minimaal zijn?

Er zit geen minimum aan een gesprek of een mail. Duurt een telefoongesprek 5 minuten? Dan schrijf ik 5 minuten op.

 

Op wat voor termijn krijg ik antwoord of reactie?

Wanneer ik direct antwoord kan geven op je vraag krijg je op werkdagen binnen 24 uur reactie. Mocht ik meer tijd nodig zal ik je hiervan zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 24 uur (op werkdagen) laten weten wanneer je reactie kunt verwachten. Dit geldt ook voor controle van documenten of het doen van aanpassingen.

 

Wie houdt de uren bij?

Dit doe ik voor je. Als we tegen het einde van het pakket aanlopen zal ik je hiervan op de hoogte brengen.

 

Kan ik m’n abonnement meenemen naar de volgende maand?

Nee, deze mogelijkheid is er niet. Het abonnement gaat maar bij een select aantal ondernemers lopen, zodat ik garant kan staan voor kwaliteit. Dit betekent dat je ook altijd je uren kunt “opmaken”!

 

Hoe zit het met opzeggen?

Na 3 maanden kun je je abonnement maandelijks opzeggen. Zorg dat je mij dit laat weten voor het einde van de maand.